torsdag den 10. januar 2013

Good intentions - fiskefrikadeller...


Nyt år, nye gode intentioner...

Vil egentligt gerne spise mere fisk, men er kørt lidt død i inspirationen, og ender ofte med at lave de samme opskrifter igen og igen.

Som barn fik jeg fiskefrikadeller lavet helt fra bunden - her er de lavet af fars fra Fiskemanden tilsat masser af friske krydderurter.

10. januar 2013

Dagens frokost, serveret med groft rugbrød, god remoulade og råkost salat.


Og ingen regler uden undtagelse... 
Det går ikke, at blive opslugt af en sjov telefonsamtale med en god veninde... ;)

10. januar 2013


Har du en opskrift med fisk, du bare MÅ dele, så er du meget velkommen :)


4 kommentarer:

  1. Haha, sådan kan det gå - jeg er også helt tosset med fisk, har for nylig fået en superlækker kogebog som hedder "Laks til hverdag og fest" - der er hvertfald masser af inspiration at hente i den - det behøver jo ikke pinedød være laksen man vælger hvergang (;

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne,
      Den bog må jeg lige kigge efter. Jeg elsker også laks, så tak for god inspiration :)

      /Gitte

      Slet
  2. Skønt at have dig tilbage i blogland :-) Hvis du mangler inspiration er du velkommen til at kigge forbi punktet "fisk og skalddyr" på min blog, jeg smider lige det direkte link til dig :-)

    http://pillesunivers.blogspot.dk/search/label/Fisk%20og%20skalddyr

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pille,

      Tak skal du have - havde lige glemt, hvor sød du er :) Jeg har lige hurtigt browset igennem dit link, og jeg vender helt sikkert tilbage! Hvor har du mange flotte tallerkner :)

      /Gitte

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte