lørdag den 15. oktober 2011

Aktiv lørdag...

Dejligt det er weekend :)

Tænkte det var passende, at få fyldt mine depoter op. Så jeg gik i gang med at lave en gang müsli - du kan fine opskriften her -  som her står og køler ned inden det kommer på glas:
15. oktober 2011

15. oktober 2011

Det blev også til 2 plader knækbrød efter min yndlings Amo opskrift, du kan finde opskriften her. De er super praktiske at have på lager, og har jeg dem med på kontoret er de væk i løbet af no time :)

Det blev til en plade drysset med hørfrø:

15. oktober 2011

Og en plade drysset med hørfrø og sesam:
15. oktober 2011

Og udover vasketøj og rengøring, planlægger jeg også at røre bolledej, som skal stå og hæve natten over i køleskabet. 

Mens jeg er aktiv, slapper Tiger Lily af for os begge... Hun ligger tit i de sjoveste stillinger og sover.

Som f.eks. her... Jeg kan næsten ikke stå for de hvide poter og små lyserøde trædepuder:

14. oktober 2011

Eller her på armlænet af en gammel antik lænestol, som jeg har planer om engang skal ompolstres. Jeg har to lænestole, som var en del af et helt sofasæt som min Moster & Onkel fik brugt i bryllupsgave for mange år siden:
15. oktober 2011
Dejlig lørdag til alle :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte