onsdag den 5. oktober 2011

Dinner at Tony's....


I går skulle jeg mødes med en tidligere kollega og spise middag. Jeg fik lov til at bestemme sted, så vi endte på Tony's i Havnegade.

Vi startede med en Bellini. Den var ok, men ville lige så gerne have "nøjes" med et glas ren prosecco.

4. oktober 2011

Til forret valgte vi begge tonno e fagioli - lynstegt tun m/hestebønner, og det smagte lige så fantastisk som det ser ud:
4. oktober 2011

Min medspiser valgte spaghetti & meatballs, og var godt tilfreds med serveringen:
4. oktober 2011

Jeg valgte Il maiale - som var slaget af en spansk durocgris, der var rullet og stegt dejligt sprødt og ualmindeligt mørt. Det blev serveret som en stor skive sammen med kartoffel puré, æble & selleri tern og lidt sky. Det smagte helt fantastisk! Slaget er ofte et undervurderet stykke kød, der jo smager helt fantastisk hvis det er magert og tilberedt korrekt.
4. oktober 2011

Min medspiser valgte fersken tiramisu til dessert, og var igen ovenud tilfreds med valget:
4. oktober 2011

Jeg har aldrig været sådan helt pjattet med tiramisu, heller ikke dem jeg har fået serveret i Italien, så jeg valgte i stedet panna cotta. Den blev serveret med blomme og sprød karamel flager, og smagte super lækkert:
4. oktober 2011

Vi drak prosecco til maden, og det fungerede fint ;)
Jeg synes maden på Tony's er fantastisk til prisen og kvaliteten! Selv om der er delte meninger om seatings, så synes jeg det fungere fint, hvis man bare lige skal ses et par timer, og sludre over noget god mad!

Og jeg var mere end mæt, da jeg cyklede hjem over Knippels bro :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte