torsdag den 19. januar 2012

Ferie-hygge...

Feriehygge med stearinlys, god kaffe og de sidste æbleskiver mens sneen daler.

19. januar 2012

Min veninde havde flere gange nævnt brombær-strik, så blev nød til at google det. Måtte give hende ret i, at det er ret cool, så i dag har jeg strikket forsiden til en pude. 

Hvis man som jeg ikke kan læse en strikke opskrift, kan instruktionsvideoerne her måske være til hjælp.
Det er sådan jeg har lært at strikke brombær-strik :)
Det er lidt svært at se på afstand, så jeg har taget et close up af det:

19. januar 2012

Den anden side skal være i sort.
Jeg har strikket i Alpina, 50% akryl og 50% uld.
Stykket er knap 40 x 40 cm. og jeg har brugt pinde nr. 12.

4 kommentarer:

  1. uuuh, hvor ser det altså hyggelgt ud :) og dejligt at de sidste æbleskiver kan nydes i bedste "julestil" :D

    SvarSlet
  2. Åh snyd . . Både lækre æbleskiver og sne ;) heldige dig

    SvarSlet
  3. nej nu blir jeg altså og misundelig.... nøj hvor er det flot, dit brombærstrik... Synes bestemt at det burde blive til et halsrør til mig ;0)

    SvarSlet
  4. @CookieCrumble:
    Tak - og ja, de var gode og passede lige til vejret.

    @Møffe:
    Det er allerede smeltet igen, så du skal ikke være ked af det.

    @Ditte:
    Haha... det bliver til en pude til Møffe. Men det er super nemt, jeg kan lære dig det næste gang vi ses.
    Tror heller ikke lige det garn jeg købte er egnet til at have om halsen... haha

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte