onsdag den 25. januar 2012

Yummilicious lunch...


På arbejde er vi igang med at lave en bog, der skal udgives i forbindelse med vores 5 års fødselsdag. Så i dag gik formiddagen med foto session med vores CEO samt koordinering med journalisten, der skal hjælpe med lave den.

Var hjemme omkring frokost, og gik igang med frokosten. APV mødet blev som sædvanligt holdt hos mig, og da jeg var lidt træt af smørrebrød, havde jeg selv tilbudt at lave mad.

Først fik vi de sædvanlige ricotta/trøffel fyldte ravioli m/brunet salvie smør:

25. januar 2012


Hovedretten var blandet salat m/rødløg snittet på mandolinjernet, artiskok i kvarte og ovnbagte tomater og så stegte jeg en dejlig mør kalveculotte:

25. januar 2012

Og så var vi top produktive, så vi nåede at blive færdige til håndboldkampen mellem Polen og Tyskland, og hvilken kamp!

En af mine kollegaer havde bagt cookies, og da hun vidste, vi skulle have møde, havde hun pakket en lille pose til os, så vi ikke gik glip af dem. Hvor betænksomt var det lige? :)
Hendes cookies smager fantastisk, og selv om jeg har fået opskriften bliver mine aldrig som hendes...

Desværre nåede jeg ikke at tage billede af dem. De kom på bordet sammen med gulerødder og selleri i  stave, og alle dele forsvandt hurtigt :)

Dejlig aften til jer :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte