søndag den 1. januar 2012

Årets første dag, 2012


Så blev det 1. januar 2012.

2011 er fløjet afsted, og har efterladt en følelse af at være kronisk bagud især årets sidste måneder. Håber det ændre sig her i løbet af januar, hvor jeg satser på at få overblik og komme til bunds i bunkerne - det er i hvert fald min hensigt :)

Udover det har jeg ikke de store nytårsfortsæt.
Har I?

Nytårsaften forløb ikke helt som planlagt, da jeg ikke var på toppen. Så lakserogn, avokado, dild og den fede creme fraiche fra Irma står stadig i køleskabet og venter på at blive forret på et andet tidspunkt.

Jeg var ikke ligefrem sulten, men da Else's Take Away delivery så bankede på, så er det jo svært at takke nej til sådan en lækker bakke her:
31. december 2011

Den sprøde svær taler for sig selv... uhmmm:

31. december 2011

Ud på aftenen fik jeg det bedre, så lavede desserten og var naturligvis nede hos Else med en portion :)

Min første mille feuille m/friske hindbær, blåbær og brombær, finthakket mørk chokolade & flødeskum:

31. december 2011

Min plan var at anrette med min elskede tyller, men det blev den hurtige løsning. Champagnen ligger stadig på køl, og der blev i stedet drukket dejlig nespresso kaffe til.

31. december 2011



I dag har vi så fået det, der skulle have været hovedretten i går - igen i mere plain version end den planlagte. Kalvefilet m/ovnbagte kartofler, sprøde bønner & ovnbagte dadeltomater:

1. januar 2012

Håber alle er kommet godt ind i det nye år :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte