tirsdag den 15. maj 2012

Monday...


I går skulle jeg i biografen, så aftensmaden skulle være hurtig. Så det blev laksefilet fra Amager Fiskehus, bagt i ovnen sammen med broccoli dryppet med lidt citronsaft & rapsolie - hurtigt og nemt når det hele passede sig selv i ovnen. Lige før serveringen dryppede jeg lidt pesto over laksen, og smuldrede lidt Apetinas 3% salattern fra Arla over. 

14. maj 2012

Vi så "En kongelig affære" i Dagmar. Jeg var ret spændt på, om alt det gode jeg havde hørt, kunne leve op til mine forventninger - det kunne det! Det er en super god film, som kun kan anbefales!


Det var ikke svært at forstå, hvorfor Mikkel Boe Følsgaard fik en sølvbjørn tidligere på året, imponerende! Om det var de fantastiske skuespillere, stemingen i biografen eller hvad det var, så fik jeg i hvert fald lyst til at læse lidt op på Danmarks historien igen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte