onsdag den 9. maj 2012

Yummilicious caos...


I dag havde vi APV møde, og da jeg havde seriøst lyst til sushi, bestilte jeg frokost til os fra mit yndlingssted, Sticks'n'sushi.

Sidst jeg var der, fik jeg lyst til at prøve deres salat, men endte alligevel med at bestille det traditionelle. Men i dag bestilte jeg så "Stort kaos", og den var totalt yummilicious, og kan kun anbefales!

Her er der tuna tataki, crabstick, laks, hvidfisk, krebsehaler, ingefær, tamago, tempura rejse, wasabi tobiko, gulerod, sugar snaps, advokado, shiitake, lakserogn, tangsalat & soya sesam i skøn forening på sushi-ris.

9. maj 2012


Super lækkert og sundt, så den fortjener næsten et close up:

9. maj 2012

Har I ikke prøvet den endnu, så kan den kun anbefales :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte