onsdag den 7. december 2011

Sticks n sushi....


Jeg elsker sushi! Men det skal være ordentlig sushi - og det bedste sushi jeg har  fået, har konsekvent været enten på eller fra Sticks n Sushi. Det er dyrt, men kvaliteten holder hele vejen igennem :)

Havde en gratis levering fra Roomservice, og så var det jo nemt at blive fristet....

Startede med laksetatar:
7. december 2011

Min yndlings inside out; crispy ebi roll:
7. december 2011

Og så oksefilet m/kryddersmør og lammekotelet. Begge smagte helt forrygende, og var samtidig utra møre:
7. december 2011

Hvem er jeres yndlings sushi leverandør? Og er der noget sushi, jeg bare ikke kan leve uden at smage? :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte