torsdag den 23. juni 2011

Home sweet home

Moments fra et kort visit i Sønderjylland :)

Fløj til Sønderjylland i går eftermiddags,
for at deltage i min søde nevø's dimission.

Her sidder han og lytter til inspektørens og klasselærerens taler:
22. juni 2011


I dag startede jeg dagen med, at lave en hurtig brunch tallerken til min søster og hendes kollegaer til deres lille sommerafslutning:




23. juni 2011


Tallerknen bestod af:
Scrambled egg m/sprød bacon,
hjemmelavet knækbrød m/hybenmarmelade,
Italiensk spegepølse m/peberfrugt & agurk,
½ æg m/rejer, mayo, kaviar & dild,
lun leverpostej m/ristede champignon, bacon & drue agurk,
2 slags ost,
Caprese salat m/pistacie pesto,
græsk yoghurt m/ahorn sirup & müsli drys,
ananas & jordbær

23. juni 2011
Inden jeg fløj hjemad igen,
nåede jeg lige at plukke lidt jordbær & hindbær,
som jeg lige nu er ved at lave lækker kompot af.

23. juni 2011


Der blev også tid til at nyde udsigten
fra min Moster & onkels sommerhus:

 
23. juni 2011

23. juni 2011


Og hygge med verdens bedste hund :)
Sleeping beauty

23. juni 2011

Slutter besøget af med et par stemningsbilleder
fra haven:

Roser & lavendler på terrassen:
23. juni 2011

23. juni 2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte