søndag den 19. juni 2011

Dejlig kreativ weekend...


Brugte det meste af dagen i går på at være kreativ.
Super hyggeligt at sidde i sofaen med masser af stearinlys i regnvejret.

Lavede disse karklude, som er super søde til små værtindegaver:

Strikket vaflet karklud

18. juni 2011
Hæklet karklude i sommernuancer
19. juni 2011
Hæklet lyseblå karklud

19. juni 2011
Der blev også tid til lidt shopping.... ;)


Flotte æsker kan man aldrig få nok af....
Heller ikke selv om jeg endnu ikke helt ved, hvad de skal bruges til :)

18. juni 2011
 Tænkte jeg vil bruge disse små fade til
at ligge mine smykker i om aftenen, sætte et par fyrfads stager i, lægge et bundt duftende lavendel i eller hvad jeg nu finder på...


Nu det er sommer, må der godt være lidt farver til at bryde det klassiske.
Skal bare lige vænne mig til det...
18. juni 2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte