fredag den 31. august 2012

Daddy Cool...


I går var jeg på besøg hos min far og hans kæreste.
De bor i Haderslev, og har en lille have fyldt med flotte blomster. Da sommeren jo er på hæld, er det om at nyde dem, og det gjorde vi så :)

Dahlia bliver man aldrig træt af, og da slet ikke i denne flotte mørke bordeaux farve:

(Klik på collagen for større billede)

30.08.12


Ærteblomst i flerårig staude, skal jeg bare have næste år!
Jeg elsker ærterblomster, og kan snildt se dem vokse op af krukker og hegn i min lille have :)

Et mere sjældent syn er solsikken, der har 7 blomsterhoveder på kun én stilk.


(Klik på collagen for større billede)

30.08.12


Stauden til venstre fik jeg et stykke med hjem af, og lige om lidt skal jeg i haven og plante den ud. Fik også med hjem til en lille buket, og de står fint og pynter i stuen.

(Klik på collagen for større billede)

30.08.12


I en stor krukke stod denne "Flittig Hans" og storblomstrede, så jeg syntes den fortjente at komme med.

(Klik på collagen for større billede)

30.08.12


Og tjek lige deres tomatplante... Hvor snyd er det lige?
Sådan en flot sag, håber jeg også at have i haven næste sommer. Der håber jeg, min lille køkkenhave kommer til at bugne med lækre sprøde grøntsager....

(Klik på collagen for større billede)

30.08.12

God dag til alle, nu skal jeg i haven :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte