onsdag den 29. august 2012

Klithjem Badehotel...

Jeg er så heldig, at have en dejlig hjælpsom familie.
Jeg nyder, at have hus og have, men der er mange ting i haven, som jeg ikke lige helt ved, hvordan jeg skal gribe an endnu, og så er det dejligt med kompetent hjælp ved hånden - eller at kunne låne de redskaber, der skal bruges. 

Derfor havde jeg inviteret dem med på weekend på Klithjem Badehotel til lidt forkælelse. Badehotellet ligger i den skønneste natur i Vejers, og stedet kan klart anbefales!

Jeg havde lejet de to suiter til os. Suite 1 har stor privat tagterrasse, hvor vi lå og nød solen. Suite 2 har en dejlig lys stue, lille tekøkken, brændeovn, stort soveværelse og badeværelse med stort spa.

Der var så super hyggeligt, og vi nød det i fulde drag, som I kan se her på billederne:

Klithjem Badehotel & den store tagterrasse:

(Klik på collagen for større billede)
24.08.12



Fællesrum på Badehotellet:

(Klik på collagen for større billede)
24.08.12


Suite 2:

(Klik på collagen for større billede)
24.08.12


Jeg glemte desværre, at tage pics af maden, men to af gangene huskede jeg det dog. Her torsk bagt i pancetta på bund af grøntsager, nye kartofler og senneps sauce. På billedet til højre er det et stjerneskud, som de serverer det i Vejers. Super friskt & lækkert.

(Klik på collagen for større billede)
24.08.12


Jeg elsker Vesterhavet, synes det er så super fascinerende. Vejret var dejligt, så vi soppede og nød at blive blæst igennem. Overalt lå der flotte tomme kniv-muslinge skaller:

(Klik på collagen for større billede)
24.08.12



Der var bare så flot, og vandet var rent og klart:

(Klik på collagen for større billede)
25.08.12


De flotte hybenbuske pyntede langs stranden og klitterne:

(Klik på collagen for større billede)
25.08.12


Lyngen i Vejers og Blåvand har en helt speciel farve i forhold til den lyng, man kan købe på planteskolerne. Desværre gengiver billederne her ikke helt den smukke autentiske nuance, men håber I alligevel kan få en idé om, hvad jeg mener:

(Klik på collagen for større billede)
25.08.12



Det var mit første besøg i Vejers, men bestemt ikke det sidste. Her er lidt pics af den smukke natur, vi var omgivet af. Så kan man næsten ikke andet end få ro i sjælen, og bare nyde og slappe af:

(Klik på collagen for større billede)
25.08.12

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte