lørdag den 18. august 2012

En kærlig hilsen fra Sønderjylland...


Jeg er i live! 
Og bare så super glad for mit nye liv, med gårdhave, mit lille hus, terrassen og haven :)

Men jeg må ærligt indrømme, at det tager lidt tid sådan at flytte 20 år i København tilbage til det Sønderjyske - altså sådan lige få det hele rigtigt på plads, fundet og købt de rette møbler, hårde hvidevarer, designe køkkenet osv. osv. når man samtidig fortaber sig i et større gårdhave projekt, indkøb af krukker og blomster en masse...

Samtidig har vi åbnet en lille midlertidig filial af min arbejdsplads her i min gårdhave, den ser sådan her ud: 

(Foto taget forleden morgen)
August 2012

Her sidder jeg og spiser morgenmad og arbejder lidt ind imellem alle mine andre gøremål, og så pendler jeg frem og tilbage til kontoret i København af og til. Så som min søster siger "du har det bedste fra begge verdener", og det må jeg give hende ret i.

Jeg tager stadig billeder til den store guldmedalje, og der kommer også snart indlæg jævnligt herpå igen :)

Men nu kalder morgenmaden, som skal indtages i gårdhaven blandt roserne og alle de andre blomster:

(Vandmelon, Nespresso, risted kartoffel/spelt brød, hjemmebagt croissant, blødkogt æg, røget skinke og smøreost)

August 2012


Én af mine yndlingsroser, som er så fin og dufter skønt.
Desværre er den meget sart over for regn, så flere af blomsterne nåede aldrig rigtig at blomstre, da hovederne "opslugte" regnen og rådnede.

August 2012

Dejlig lørdag til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte