torsdag den 19. juli 2012

Livstegn...


Et lille livstegn fra det Sønderjyske :)

I dag er det en uge siden, jeg tog tilbage til det Sønderjyske.
Forinden havde jeg sorteret, pakket og smidt ud til den store guldmedalje. 20 år i København tager lidt tid.
Jeg tog i derned i forvejen, og så kom flyttemændene senere på dagen.

Mit lille nye rækkehus er så fint så fint.
Jeg hygger mig big time! 

Jeg er igang med at rydde op, fjerne planter, klippe til, plante nyt, luge osv. i den lille hyggelige gårdhave foran huset. Jeg har beholdt det bed der løb langs indgangen til højre for hoveddøren, og klippet de to buksbom til, fjernet visne planter, og i stedet plantet hvide kugleformede duftende roser, en hvid slyngrose og lidt lavendel.
I venstre side ved hoveddøren, har jeg plantet en opstammet hvid duftrose i en høj potte, og det ser rigtig hyggeligt ud til husets gule og hvide farver. Der kommer billeder meget snart.

Jeg gik helt amok i Plantorama, og købte også en flot rød hortensia, flere roser, små sommer asters alene på grund af farverne, tomatplanter, clematis, dahlia og et par andre.

Min egen lille botaniske have :)

Jeg har plantet noget i krukker og nogle af roserne skal jeg have gjort klar til - stadig i min lille stenbelagte gårdhave foran huset. Min plan er at sidde på en hvidlakeret bænk foran huset, nyde solen, duften fra blomsterne, biernes summen og bare mærke roen...

Min seng kommer senere i dag, så jeg regner med sådan at flytte rigtigt ind senere i dag. Indtil videre nyder jeg bare en stille morgen med masser af fuglekvidder her hos min søster:


19. juli 2012







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte