fredag den 21. september 2012

Om at leve i nu'et...


Hjemme igen efter en lille uge i det Københavnske, hvor jeg har overdraget til min afløser. Jeg bliver spurgt og spurgt, om det ikke er underligt, om jeg har fortrudt osv. Og jeg kan kun sige, at lige så højt jeg har elsket mit job, lige så meget elsker jeg mit nye liv :)

Jeg flyttede jo allerede i midten af juli, og de sidste par måneders pendlen frem og tilbage har været ok, men også gjort det klart, hvor jeg foretrækker at være, og det er herhjemme i mit lille hus.

At jeg med hånden på hjertet kan sige, at jeg overdrager mit hjertebarn til min afløser uden kvaler, skyldes nok, at jeg selv var med til at vælge hende, og godt kan lide hende :)

Samtidig er jeg jo typen, at når jeg tager en beslutning, så gør jeg det 110% og springer ud i det med åbent sind, for hvad er det værste der kan ske?

Mens jeg har været væk, er der blevet lagt fliser i gårdhaven, og det er blevet så fint altså! Nu skal jeg igang med næste projekt, som er mit køkken. Mit nye komfur står bare ude i køkkenet, og venter på at blive brugt - jeg glæder mig så meget til at lave mad indlæg igen :)

Indtil da, må I nøjes med dette lækre billede, som jeg synes passer rigtig godt - man skal huske at leve i nuet!

21. september 2012



Dejlig dag til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar :) Vil glæde mig til at læse den! /Gitte